Sain tunnustuksen kakkuterapiaa-blogista. Kiitos paljon!

Nyt en osannutkaan laittaa linkkiä, mutta kyseisille sivuille

pääsette sivulaidassa olevasta linkkipalkista.

Tunnustukseen liittyi muutama kysymys, ja tässäpä vastaukseni:

1. Milloin aloitit blogisi?
2010 maaliskuussa

2.Mistä kirjoitat blogissasi, mitä kaikkea se käsittelee?
Lähinnä leivontaa ja koristeiden pipellystä.


3. Mikä seikka tekee blogistasi erityisen verrattuna muihin?
Sisältää ainakin aikas paljon paljasta pintaa , muuten olen kyllä varsin vihreä harrastelija vielä...toivossa on hyvä elää

4. Mikä sai sinut aloittamaan blogin kirjoittamisen?
Olen aina pitänyt leipomisesta, mutta työkaveri ohjasi minut confetin sivuille, se oli sitten vientiä....Nettimaailmasta löytyi toinen toistaan ihanampia sivuja, ei voinut kuin ihmetellä ,miten joku voi osata taikoa tuollaisia luomuksia...Yhtenä iltana koetin, josko osaisin tehdä omat sivut ja hupsis, onnistuin....mitenkähän sekin oli mahdollista, olen nimittäin onneton tonttu kaiken elektroniikan kanssa...

5. Mitä haluaisit muuttaa blogissasi?
Paljonkin, mutta kun ei taidot riitä ja noita kuvaajan lahjoja vois kans olla hiukka enempi, kuten myös valaistusta huushollissa ( kuviin). Tuo päivittyvä linkkilista olis poikaa, jota toisten sivuilla olen ihaillut...

Haluan jakaa tämän tunnustuksen eteenpäin blogeihin, joissa olen monasti käynyt ihastelemassa kauniita luomuksia:

Vauvapaakari, suklaamuruja ja Virpin leipomukset.